Untitled Document


Untitled Document

Untitled Document

 

Fitness

Etka jóga

Hasznos tudnivalók testedzés típusokról

AEROKICKBOKSZ

Nézd meg videó bemutatónkat!

Annyit érdemes tudni, hogy aerobik zenére végrehajtott kick-boksz ütések, rúgások és ezek kombinációját tartalmazzák. Amellett, hogy megtanulsz egy kis önvédelmet, jó kondíciót ad, és a legkritikusabb helyekről égeti el a zsírt. Ami a nőknek a legfontosabb!

 

CALLANETICS

Gyógytorna alapokra épülő mélyizom torna. Az eredetileg gerincproblémákra kidolgozott Callanetics apró, de pontosan meghatározott, holtpont utáni mozgások kitartó ismétlése révén fejti ki hatását. Egyszerre mindig csak egy izomcsoportot dolgoztatunk. A programban nincsenek olyan mozdulatok, melyeket lendületesen, nagy erővel kellene végrehajtani, így kizárt a hirtelen megerőltetés okozta sérülés. Izmaink feszesebbek lesznek, testünk rugalmasabbá válik, a siker szemmel látható. Sok nyújtást tartalmaz, ami miatt különösen kedvelt a középkorosztály körében. Lassú, relaxáló zenére történik a feladatok végrehajtása, kisebb létszámú csoportokban, lehetőséget biztosítva a helyes végrehajtásra. Minden korosztály számára ajánlott. (Intenzitása miatt a középkorosztály körében kedveltebb).

 

POWER BODY

Az erősítő órák csúcsa ez az összetett edzésforma, amelyen a ő izomcsoportok megdolgoztatásán van a hangsúly.
Bemelegítés után a felsőtest izomcsoportjai mellett, a comb, far, has és hátizmok megdolgoztatása történik. Az óra során step lépcső, különböző erősségű gumigyűrűk és szalagok, valamint kézisúlyzó használatával tesszük változatossá az órákat és a terheléseket.
Az óra alakformálásra, izomtónus fokozására alkalmas. Minden korosztály számára ajánlott. Kezdő vendégeknek ez az óratípus ajánlott.

 

LOWER BODY

Az alsótest izomcsoportjait megdolgoztató óra, különös figyelmet fordítva a comb, far és hasizom erősítésére. Alakformáló, izomtónus fokozó óra. Minden korosztály számára ajánlott. Kezdő vendégek részére is ajánlható.

 

ALAKFORMÁLÓ ÓRA

Callanetics alapokra épülő alacsony intenzitású alakformáló óra. Sok nyújtást tartalmaz, lassú zenére történik  a végrehajtás. Minden korosztály számára ajánlott, különösen kedvelt a középkorúak körében. Kezdő vendégeknek ajánlott.

 

POWER STEP

Az óra első felében alaplépésekből álló koreográfia építés, második felében erősítés történik.
Intenzív óra. A koreográfia nehézsége miatt ajánlható kezdő vendégeknek is, de intenzitása miatt nem sorolandó kezdő órák közé.

 

STEP ALAPOK

Egész óra folyamán alaplépésekből álló koreográfia építés történik.
Közepes intenzitású, zsírégető óra. Kezdő vendégek részére kimondottan ajánlott.

 

STEP

Intenzív, koreografált, "klasszikus" step óra.
Nehézsége a dance step órával azonos, de kevesebb forgást és kevesebb táncos elemet tartalmaz.

 

DANCE AEROBIK

A kirobbanó hangulat, a legjobb zenék és a legújabb
lépéskombinációk ötvözete ez az óratípus. Szórakozva, észrevétlenül tanulhatsz koreográfiát 50 percen át.

 

DANCE STEP

A steppet, mint óratípust, a térdizmok erősítésére találták ki a múlt nagyjai. Mára a steplépcső egy modern dance óra nélkülözhetetlen kellékévé vált. Tapasztalt vagy, szereted a változatosságot és szivesen tanulsz koreográfiát, mindened a buli és a mozgás, válaszd ezt az órát!

 

HAS+FENÉK

Kerek popsi, feszes has! Az órán az alsótest izmain a hangsúly, különös tekintettel a far- és hasizmokra. Alakformáló óra, minden korosztály számára ajánlott.

 

TAI-BO

Ütésekből és rúgásokból álló, magas intenzitású, állóképesség fejlesztő óra. Kíváló zsírégető hatású, az óra második részében erősítést is tartalmaz.

 

SPINRACING

Nézd meg videó bemutatónkat!

Csoportos, zenés teremkerékpározási program eredeti Johny G. bicikliken.
Különös hatással az alsótest izmaira ( comb, fenék), de jelentős terhelést kapnak a váll, bicepsz, tricepsz izmok is. Rendkívül kedvelt program, amely zsírégetésre és állóképességfejlesztésére különösen alkalmas. Kezdő, kímélő és haladó óratípusai vannak.

 

POWER SPINRACING

Csoportos teremkerékpározási program hasizomerősítéssel. Intenzitását tekintve nem kezdő óra, de a kerékpározás időtartalma mindössze 30 perc, ezért a kezdő vendégeket is várunk szeretettel.

 

SPINNING

Eredeti Johnny G. Spinning program Szegeden kizárólag csak a Fit World Fitnessben.
CSoportos teremkerékpározási tréning, amely világszerte csaknem egymillió embernek segített a test és az elme kapcoslatának megtapasztalásában, amely a teljes fitness és egészség megteremtésének kulcsa. Ez az izgalmas sportos edzésprogram motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába.
Az orvostudomány, a fiziológia és a sportpszichológia területén elsajátított szakértelemmel a legösszetettebb teremkerékpár program. A spinning program 2 alapvető terepfajtát szimulál: a sík ( mérsékelt, kevés ellenállás) és dombos ( megnövelt ellenállás) terepet. Mindkét terepen 2 pozícióban ülőben és állóban biciklizhetünk. Ezen terepek és pozíciók kombinálásával különböző technikákat alakíthatunk ki, így utánozva az utakon előforduló szituációkat. A spinning programot bármely edzettségi szint esetén lehet alkalmazni.
A spinner kerékpár bizotnságos használatának érdekében a felszerlés használóinak 18 év felett kell lenniük. 50 év felett, vagy korábban egészségügyi problémákkal küszködő személyeknek a programban való részvételt megelőzően ajánlatos orvossal konzultálni.

 

KANGOO

Nézd meg videó bemutatónkat!

Speciális cipőben végzett mozgásforma, amely csökkenti a lehetséges boka-, térd- és gerinc izületi sérüléseket. A kangoo cipő ellipszis rugói és feszítő szalagjai révén az ütödés elleni védelemre van kifejlesztve. Meghosszabbítja a becsapódás idejét, ahogy a feszítő szalag ellentétes irányú erővel hat a lefelé ható erőre. Erősíti az immunrendszert, a szívet és a tüdőt. A felmérések eredményei alapján 60%-ra csökkenti az izületi sérüléseket és mintegy 25%-kal több kalória égethető el, a klasszikus aerobickal szemben. A kangoo ajánlott mind a sportolók, mind az átlag sportkedvelő emberek számára. Az óra koreográfia építésből és erősítésből áll.

 

PILATES

Az ember olyan öreg, amilyennek a hátgerincét érzi" Joseph Pilates
100 éve kidolgozott edzésmódszer, kellemes zenére végzett alakformáló gyakorlatsor, mely karban tartja az egész testet, és rugalmassá teszi azt. Javítja a közérzetet és a testtartást, megszünteti a hátfájást. Stresszoldó, így biztosítja a test és lélek harmóniáját. Növeli az erőnlétet és a koncentrációt. Gyorsítja az anyagcserét, serkenti a keringési és nyirokrendszer működését, erősíti az immunrendszert. Ajánlott mindenkinek aki harmonikus testet és lelket szeretne, kezdőknek és haladóknak, fogyni vágyóknak, korosztálytól függetlenül.

 

STEP FITNESS

Közepes intenzitású, zsírégető tréning, steplépcső használatával.
Az óra első felében koreográfia építés történik, ezt követően a felsőtest és a hasizmok célzott erősítése. Kezdő vendégeknek is ajánlott.

 





 



InterStat.hu